Preskočiti
BALONI 🎈 POKLONI 🎁 DEKORACIJA 🥳 BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPOVINU IZNAD 60€

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine Partylama.si u vlasništvu tvrtke Creative visions, Urška Tomaž Sirk s.p. , sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), preporukama HGK i međunarodnim kodeksima za e-poslovanje.

 

Internet trgovinom Partylama.si upravlja:

Creative visions, Urška Tomaž Sirk s.p.

Letonjeva ulica 19

2000 Maribor

Matični broj: 8856745000

Porezni broj: SI40436748

IBAN: SI56 2900 0005 3322 503

E-mail: info@partylama.hr

Tvrtka je obveznik PDV-a.

koja je ujedno i pružatelj usluga e-poslovanja. Kupac je vezan općim uvjetima važećim u trenutku kupnje (podnošenja online narudžbe). Prilikom narudžbe korisnik se posebno podsjeća na opće uvjete poslovanja te svojom narudžbom potvrđuje upoznatost s njima.

 

VRSTE KORISNIKA

Registrirani članovi: Registracijom na web stranici www.partylama.hr postajete naš član. Pravo kupnje u Partylama online trgovini imaju registrirani članovi i gosti koji se prije kupnje ne moraju registrirati na web stranici.

Neregistrirani članovi ili gosti: Gosti mogu kupovati u online trgovini Partylama.hr bez registracije

Prilikom registracije u internetsku trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je isto kao i njegova e-mail adresa te lozinku. Ukoliko u bilo kojem trenutku korisnik želi promijeniti svoju email adresu ili lozinku, to može učiniti u svom korisničkom profilu.

 

DOSTUPNOST INFORMACIJA

Ponuditelj se obvezuje kupcu uvijek dati sljedeće podatke:

  • Identitet tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, matični i porezni broj),
  • kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail),
  • bitna svojstva robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje),
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod koji se nudi na web stranici trebao bi biti dostupan u razumnom roku),
  • uvjete isporuke proizvoda (način, mjesto i rok isporuke),
  • sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno navedene te mora biti jasno prikazano jesu li u njih već uključeni porezi i troškovi prijevoza,
  • način plaćanja i dostave,
  • vremenska valjanost ponude,
  • rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjete odustajanja,
  • objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.

 

 

PONUDA ARTIKALA I CIJENE

Zbog prirode posla, ponuda i cijene u Partylama.hr online trgovini se vrlo često mijenjaju i ažuriraju. Cijena u online trgovini Partylama.hr ista je za registrirane članove i goste online trgovine. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju daljnju valjanost.

 

NARUDŽBA

Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u Partylama internet trgovini u trenutku kada ponuđač kupcu pošalje prvi e-mail s potvrdom narudžbe. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.

Kupoprodajni ugovor (odnosno prva elektronička poruka o statusu narudžbe) elektronički je pohranjen na poslužitelju davatelja i dostupan je potrošačima na njihov pisani zahtjev.

 

METODE PLAČANJA

Ponuditelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • U sažetku. Ukoliko se naručitelj pošiljke odluči za plaćanje pouzećem, iznos otkupnine plaća prilikom preuzimanja pošiljke. Trošak plaćanja pouzećem iznosi 1€ i dodatno se dodaje na konačni iznos na računu.
  • Plaćanjem ili kreditnom karticom.
  • Prijenos na TRR (Podatke za prijenos kupoprodajne cijene kupac dobiva u potvrdnom e-mailu).

 

IZDAVANJE RAČUNA

Odmah po predaji narudžbe, davatelj usluga šalje kupcu e-poštom sažetak narudžbe. Isprintani račun vaše narudžbe dobit ćete u paketu zajedno s proizvodima.

Na računu je prikazana cijena i svi troškovi vezani uz kupnju te obavijest o pravu na odustanak od ugovora.

Kupac je dužan prije narudžbe provjeriti točnost podataka. Naknadno izrečene prigovore na ispravnost izdanih računa ne uzimamo u obzir.

 

DOSTAVA

Roba naručena u online trgovini Partylama.hr šalje se u najkraćem mogućem roku (obično 1-2 radna dana, računajući od dana vaše narudžbe).

O mogućim duljim rokovima isporuke obavijestit ćemo Vas putem e-maila. Ukoliko Vam ne odgovara dulji rok isporuke, možete nam se javiti i mi ćemo artikl na Vaš zahtjev ukloniti iz narudžbe ili ga zamijeniti drugim.

GLS preuzima brigu o dostavi, najčešće sljedeći radni dan od dana otpreme, a najkasnije u roku od tri radna dana.

Za narudžbe iznad 100,00 € nudimo BESPLATNU dostavu.

U slučaju narudžbe do 100,00 €, trošak dostave iznosi 6,50 €.

 

PRAVO POTROŠAČA NA ODUSTANAK OD UGOVORA

Kod ugovora na daljinu, potrošač ima pravo u roku od 14 dana nedvojbeno obavijestiti tvrtku e-mailom ili nekim drugim komunikacijskim kanalom da odustaje od ugovora, bez obrazloženja svoje odluke.

Potrošač mora robu vratiti poduzeću najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od narudžbe. Potrošač robu vraća na adresu: Partylama.si, Koroška cesta 76, 2000 Maribor. Jedini trošak koji tereti potrošača u vezi s otkazivanjem narudžbe je izravni trošak povrata robe.

Potrošač je dužan vratiti artikl prodavatelju neoštećen i u istoj količini, osim ako je artikal uništen, oštećen, izgubljen ili mu se količina smanjila bez krivnje potrošača.

Prilikom povrata robe potrošač šalje i račun za robu te osobne podatke i transakcijski račun na koji želi primiti vraćenu uplatu. Povrat uplaćenog vršimo u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora.

U slučaju odustajanja od ugovora kod kojeg je korišten promotivni kod ili kod za popust, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Na TRR korisnika vraća se samo uplaćeni iznos, a korisniku se vraća i promotivni kod u obliku novog koda.

 

POSTUPAK NABAVE

Na stranici www.partylama.hr odaberete željeni proizvod i dodate ga u košaricu klikom na gumb (dodaj u košaricu). U košarici možete vidjeti sve proizvode u košarici. Možete korigirati količinu proizvoda u košarici ili potpuno ukloniti proizvode iz košarice. Kupnju možete nastaviti ili samo završiti, odnosno obaviti kupnju. Potrebno je ispuniti podatke o platitelju koji će nam biti potrebni za potvrdu narudžbe i izradu računa. Pored obrasca s podacima vaša je narudžba ponovno jasno raščlanjena. Na kraju odabirete način plaćanja klikom na njega. Prije završetka kupnje potrebno je potvrditi da se slažete s uvjetima poslovanja. Završite kupnju klikom na gumb "pošalji narudžbu". Ako je narudžba uspješno prihvaćena, na web stranici će biti prikazan tekst "vaša narudžba je prihvaćena". Poslat ćemo vam obavijest s potvrdom da je narudžba prihvaćena i detalje vaše narudžbe i plaćanja na vašu e-mail adresu.

 

POSTUPAK OBAVIJESTI O KUPNJI

Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-maila dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena. Članovi Partylam.si uvijek mogu pristupiti detaljnim informacijama o statusu i sadržaju narudžbe na web stranici davatelja. Ponuditelj pregledava narudžbu, provjerava raspoloživost naručenih artikala te narudžbu potvrđuje ili odbija s razlogom. Ponuditelj može pozvati kupca na njegov kontakt telefon radi provjere podataka ili radi provjere točnosti isporuke. Prilikom isporuke proizvoda koje Ponuditelj nema na zalihi u svom skladištu, Ponuditelj je isključivo vezan isporukom od strane svog dobavljača i rokom u kojem ovaj dobavljač može isporučiti proizvod dobavljaču. Ponuditelj putem elektroničke pošte kontinuirano obavještava kupca o ažurnostima vezanim uz dostavu proizvoda. Ukoliko je rok dostave jako dug i kupac ne želi čekati, kupac može o tome obavijestiti ponuđača koji će proizvod ukloniti iz narudžbe i vratiti kupcu sva uplaćena sredstva, a ostale proizvode iz narudžbe dostaviti na po izboru kupca ili otkazivanje cijele narudžbe. Ponuditelj ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu nastalu zbog dužih rokova isporuke ili neisporuke artikala koje Ponuditelj nema na zalihama u vlastitom skladištu.

 

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE GREŠKE

Prodavatelj (Partylama.hr) odgovara za materijalne nedostatke koje je stvar imala u trenutku kada je rizik prešao na kupca, bez obzira da li je on toga znao ili ne. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon što je rizik prešao na kupca, ako su oni posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Neznatna materijalna greška se ne uzima u obzir.

 

POSTUPAK OBAVIJESTI O KUPNJI

Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-maila dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena.

Partylama može nazvati kupca na njegov kontakt telefon radi provjere podataka ili radi provjere točnosti isporuke. Postupak kupnje za pravne osobe je potpuno isti kao i za fizičke osobe, osim što se na kraju kupnje upisuje i naziv tvrtke te porezni broj tvrtke. Također postoje iste mogućnosti plaćanja.

 

KOMUNIKACIJA

Davatelj će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava daljinske komunikacije samo ako se korisnik tome izričito ne protivi, a sukladno odredbama ZEKom-1. Oglasna e-pošta sadržavat će sljedeće komponente:

  • bit će jasno i nedvosmisleno označeni kao reklamne poruke,
  • pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
  • razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve.

Također, bit će jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima:

  • bit će jasno predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka,
  • davatelj će izričito poštovati želju korisnika da ne prima oglasne poruke.

 

 

ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

Zadržavamo pravo onemogućiti web stranicu ili onemogućiti pristup istoj zbog tehničkih ili drugih problema i održavanja, što ujedno podrazumijeva onemogućavanje ili otežavanje korištenja internetske trgovine. U slučaju tehničkih problema na web stranici, zadržavamo pravo otkazivanja narudžbi na koje je utjecala tehnička pogreška. U slučaju otkazivanja narudžbe, obavijestit ćemo Vas u najkraćem mogućem roku i obavijestiti Vas o daljnjim koracima. Sami morate osigurati odgovarajuću zaštitu opreme (antivirus i sl.) prije pristupa i korištenja web stranice. Kupac je dužan osigurati odgovarajuću sigurnost i povjerljivost podataka korištenih za prijavu na web stranicu (e-mail adresa, lozinka)

 

 

PRIGOVORI I SPOROVI

Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača. Ponuditelj se svim silama trudi ispuniti svoju dužnost uspostaviti učinkovit sustav rješavanja prigovora i odrediti osobu s kojom, u slučaju problema, kupac može kontaktirati telefonski ili e-mailom. Prigovor se podnosi putem e-mail adrese info@partylama.hr. Žalbeni postupak je povjerljiv. Ponuditelj će u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor, obavijestiti kupca koliko dugo će isti trajati te ga obavještavati o tijeku postupka. Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga pružatelj ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem. U slučaju sudskog rješavanja sporova nadležan je sud prema mjestu prebivališta potrošača.

 

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE SPOROVA

Sukladno zakonskim normama, ne priznajemo niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.
Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.

 

INFO TVRTKE

Creative visions, Urška Tomaž Sirk s.p.

Letonjeva ulica 19

2000 Maribor

Matični broj: 8856745000

Porezni broj: SI40436748

IBAN: SI56 2900 0005 3322 503

E-mail: info@partylama.hr

Tvrtka je obveznik PDV-a.

Sjedište tvrtke je: Letonjeva ulica 19, 2000 Maribor.

Posluje na adresi Koroška cesta 76, 2000 Maribor.